close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניסור וקידוח בבטון זו מקצועיות

מערכת שורשה אלול, תשעה20/08/2015

פעם היו מורידים בטון עם פטיש ואזמל, היום יש למקצוענים מסור יהלום שהוא התשובה המנצחת מול הבטון הקשיח המזוין

תגיות:

היום בונים כל ממ"ד בבית מבטון. זו מרחב מוגן הכי בטוח שיש, וככה גם בנו פעם את כל הבניינים. מאז שגילו חומרים אחרים לבנייה וחלק מפנים הבתים בכלל, עשויים מקירות גבס, יש כל מיני חלקים בכל בית שחייבים להיות עשויים מבטון והם רצפה, תקרה, גג מעקה של מרפסת ועוד, כל החלקים שעליהם "נשענת" הדירה וחייבים לעמוד חלילה ברעידת אדמה ובפגעי מזג אוויר.

אבל כאשר אתה רוצה לשפץ דירה שיש בה למשל עמוד אמצעי תומך מבטון, ראשית אתה צריך לבדוק עם איש מקצוע שעוסק בניסור וקידוח בטון אם אפשר להוריד את העמוד הזה, שחס וחלילה הוא לא מהווה איזה שהיא קונסטרוקציה תומכת לכל הדירה, וזה דבר חשוב מאוד שיש לעשות מול בעלי מקצוע.

יצא לי לראות לפני כשנתיים ניסור בטון בתל אביב שעשו לאחד החברים שלי והייתי מזועזע מהמקצועיות הגרועה של ההתקנה הראשונית של המסור על הקיר, בלי לבדוק עם פלס עם זה ישר או עקום, בסוף יצא ניסור עקום והמתקין של החלונות לא יכול להתקין את המסגרת. אז חשוב לאסוף המלצות על החברות ניסור בטון לפני שמזמינים.

איך מבצעים ניסור וקידוח בטון?
מכיוון שבטון הוא חומר קשיח למדי, כדי לבקוע אותו יש להשתמש בחומר אחר חזק ממנו ובעולם יש רק אחד כזה שיכול להתייצב מול הבטון ולנסר אותו: יהלום.

כל אדם שעוסק בניסור וקידוח בטון מצויד במסור שיש לו דיסקים עם שיניים עליהם מקובעים יהלומים אמיתיים (שבדרך כלל לא משמשים לתעשיית התכשיטים) ולמסור כזה יש 700 סיבובים לדקה, זה משהו שאפילו לא מצליחים לראות בעין. בנוסף מסור כזה עובד עם מים ומרכז את כל השבבים והפסולת של הבטון למקום אחד, כך לא מתעופפים חלקיקים של בטון וכך גם נשמר פחות או יותר אזור השיפוץ ומונע נדידה של אבק לכל הבית.

כאשר אתם מחפשים איש מקצוע לניסור וקידוח בטון, תבדקו שיש לו מסור יהלום.

לפרטים נוספים והצעת מחיר פנו אלינו עוד היום:

http://nisur.myyearlyreview.com - ניסור וקידוח בטון 1-700-706-705
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה